سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

سایدونه یه دونه

هوراااااااا سااااااااااایدااااااااااا رااااااااااااااه میره

1392/5/16 4:08
نویسنده : مامان
280 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقد منتظر این لحظه بودم که دختر کوچولوی من

رو دوتا پای کوچولوش بایسته و تنهایی راه بره

هر نی نی و که میدیم راه میره و بازی میکنه

بهش خیره میشدم و با خودم میگفتم میشه که شیرین منم راه بره

دستاتو جلو میگیری و تند تند راه میری

چقدر بزرگ شدی مامانی...

دلم میخواد ساعت ها بشینم و راه رفتنت رو تماشا کنم

دلم میخواد با صدای بلند به همه بگم که دخترم  اون فرشته کوچولوی ما

دیگه بزرگ شده و راه میره.

امشب منو بابایی کلی راه رفتنت و نیگاه کردیم

عزیز دلم  شیرینکم خیلی دوست داریم

تویی که تمام زندگی ماهستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نگار
16 مرداد 92 9:28
مبارک باشه ایشالا قهرمان دوی المپیک بشی فقط مامانی خیلی حواستو جمع کن که کارت شروع شد از حالا همش باید دنبال خانوم خانوما بدوی
مامان آیلا
16 مرداد 92 10:10
مبارکه مبارک
عبیر
16 مرداد 92 11:14
مبارک
مهسا مامان نورا
16 مرداد 92 12:29
وای میدونم چه حسی داره اولین لحظه دیدن راه رفتنشون ادم به وجد میاره دوست داری ساعتها تشویقش کنی واسه راه رفتن خیلی شیرینه خیلی یه عالمه ببوسش
مامان محمد جان
17 مرداد 92 14:57
الحمدلله خدا رو شکر ما هم خوشحال شدیم
مامانِ عسل
17 مرداد 92 16:45
نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد باده خرم عید است که در ساغر شد روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . . عید سعید فطر بر شما مبارک راه رفتنت مبارک باشه سایدونه جونم
مامان امیرعلی گلی
21 مرداد 92 16:13
ماشالله به گل دخترمون انشالله همیشه در مسیر مستقیم گام برداری خوشکلم
مامان امیرعلی گلی
21 مرداد 92 16:19
عکسایه راه رفتنشو بزار سارا جون یه کم حالمون خوب شه