سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

سایدونه یه دونه

سایدا تمام هستی ام

1392/5/16 3:52
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی فرشته ی نازنینم به دنیا اومد

همش با خودم میگفتم کاش سایدا زوذ زود واسم لبخند بزنه

چند روز از تولدش نگذشته بود که واسم لبخند میزد(همه میگفتن خیلی جالبه که تو این سن اینطوری لبخند میزنه)

انگار تمومه دنیا رو بهم می دادن وقتی لبخند این فرشته کوچولو رو میدیم

سایدا جون دو ماهت بود که با اون  دهن کوچولوت گفتی "آوو" ! 

 من همش می گفتم  آغو آغو  که بلاخره گفتی

 از ذوق زدگی جیغ کشیدم ،اونم یه جیغ بنفش

بعد دوباره با خودم  گفتم کاش سایدا زود خودش و غلت بزنه

عزیزکم ماه پنجم بود که خودتو واسه اولین بار غلت زدی

بعد منتظر بودم دخترم بشینه ،جیگر مامان تو ماه ششم بدون کمک می نشستی

تو ماه ششم بودی غذا خوردن رو شروع کردی

و و و

وحالا تو بزرگ شدی عزیزم تو یکساله شدی

وامروز من از شوق اینکه تو داری مستقل راه میری اشک تو چشام حلقه زد

و خوشحالم  و خدا رو شکر میکنم از اینکه نظاره گر بالندگی تو هستم 

یکسال  گذشت...

چقدر یکسالگیت برام شیرینه!

یکسال است شدی همه ی من

دوستت دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا مامان نورا
16 مرداد 92 12:32
مبارک ه سالم باشه ایشاله امیدوارم بهترین و بزرگترین قدمهای زندگیش رو برداره اینها تقدیمی از نورا درحال موشتن دستشو گذاشته رودکمه ها و فشار میده +6د 5.2م0847+ه
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
20 مرداد 92 19:44
انشاالله مدرسه میره , دانشگاه میره , ازدواج میکنه خلاااااااااااااااااااصه شما پیر میشی ولی انشاالله که تو پیریاتون از وجود مثبت بچه هامون لذت ببریم و گذشتمون عسل باشه من لینکتون کردم عزیزم , ممنون به ما سر زدی