سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

سایدونه یه دونه

گفتگو با خدا

1392/2/4 15:03
نویسنده : مامان
315 بازدید
اشتراک گذاری

 

گفتم خدایا از همه دلگیرم

گفت حتی از من؟

گفتم خدایا چقدر دوری!

گفت تو یا من؟

گفتم خدایا تنهاترینم

گفت پس من؟؟

گفتم خدایا نگران آیندم!

گفت نه به اندازه من!!!

گفتم خدایا دوستت دارم!

گفت بیشتر از من؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من

گفت تو یا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خداااااااااااااااااااااا

این مطلب و تو یه وبلاگ دیدم خوشم اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان نورا
4 اردیبهشت 92 17:45
خیلی زیباست


نرگس مامان باران قلنبه
4 اردیبهشت 92 17:59
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
ستایش
9 اردیبهشت 92 9:21
فقط خدا
تمام.