سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

سایدونه یه دونه

سایدا و ماجراهاش

1392/7/7 0:57
نویسنده : مامان
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تاخیر منو بپذیرد

دختری از بس شیطون شده من که اصلا فرصت اینو  ندارم بیام از شیطونیاش بگم

گسترش دامنه لغات سایماه:

تاب تاب عباسی

هیس

داخخخخخخخ(داغ)

افتا(افتاد)

 به خوندن شعر چشم چشم دوابرو علاقه ی زیادی داری

و هر کی این شعرو واست بخونه

سریع میای انگشت میکنی تو چشش(مثلا می خوای بگی من بلدم چشم چیه)

لی لی حوضه رو که می خونم واست ذوق میکنی

 و ادای منو در میاری و با انگشتات بازی می کنی

جالب اینه که من علاوه بر شیر دادن به سایدا خانوم باید به همه ی عروسکاشم شیر بدمابرو

یکی یکی عروسکارو میاره و با گفتن نم نم نم آمادشون میکنه واسه شیر خوردن

گفتنی ها راجب سایدا جونی زیاده ولی الان خیلی خوابم میاد

شب خوشبامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا مامان نورا
7 مهر 92 12:35
عزیزمی شیرینی
ام علي
7 مهر 92 17:13
خاله خاله ميچ ميچ
مامانِ عسل
8 مهر 92 13:05
سلام
شیطون خانوم.
چرا نمیزاری مامانی به کاراش برسه
فردا بزرگ شدی میگی من چقدر گوگولی مگولی و تو دل برو بودم. نمیدونی داری چه هیزمی میسوزونی

مامان سایدونه چند روز پیش آفتاب بودم اما لب تاب ترکیده نمی تونستم برات پیام بزارم. جاتون خالی اگه میدین عسل چه جوری از سرسره بالا می رفت. اصلاً از بین نرده ها رد نمیشد همش از خود سرسره بالا میرفت

سلام الهیییییییی
خیلی دوس داشتم ببینمتون ایشالا یه وقت دیگه قرار میزاریم

سمیه
8 مهر 92 13:36
عزیییییییییزم
مادر فاطمه
9 مهر 92 15:51
قربون شیطنتاش
خاله زهره
11 مهر 92 23:51
عزیز دل خاله نمیدونستم این همه عکس خوشملی گذاشتی
از دست این سید امیر علی
روزی از روزها آقا امیر علی اومد و آداپتور ADSL رو از ریشه در آورد و با خودش کشید و برد ....
خلاصه من و بابایی بعد از مدتی که به اینتر نت نیاز داشتیم کلی گشتیم ولی پیداش نکردیم که
تمام فروشگاههای شهر رو گشتیم از مدل آداپتور ADSL ما نداشتند
مجبور شدیم سفارش بدیم از تهران بیاد
امیر علی آداپتور ADSL کجاست آخه ؟!!!؟
و اینجوری بود که خاله سایماه این مدت نیومد سر بزنه
دوست دارم قشنگم .



سلام خاله جونی
سرافرازمون کردین
خیــــــــــــش برا علی
مامانِ عسل
15 مهر 92 10:07
دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست برپا گر این بزم شعف ذات خداست گفتم به خرد چه اتفاق افتاده گفتا که عروسی علی و زهرا است سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه مبارک باد
مادر فاطمه
15 مهر 92 11:10
مامانی اپ کن
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 16:33
روز کودک بر سایدا جونی مبارک