سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

سایدونه یه دونه

بدون عنوان

1392/6/26 14:12
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام

این عکس  سایدونه تو فرودگاه س

 از بس شیطونی می کرد بهم فرصت نداد کفشاشو پاش کنم تعجب

 

سایدا

 

اینجا لاله پارک تبریزه واییییییی خیلی باحال بود ولی قیمتاش اووووووووووه

 

سایدا

 

تورو خدا ببینین ائل گلی به این زیبایی عکسا  چی شدن

 مگه این دختر شیطون اجازه می داد

 ما چند تا عکس بگیریم  کلافه

حالا سایدا رو ببینین  در حال دوغ خوردن 

اینم بگم که دختری تو این سفر یاد گرفت چطوری نوشیدنی رو با نی میل کنهعینک

 راستی کبابش واقعا چسبید خیلـــــــی خوشمزه بود خوشمزه

سایدا

 

سایدا

 

اینجا کافی شاپ هتل بود

این دختر شیطون ما هم تلاششش بی وقفه بود

 واسه اینکه بره پشت یخچال ببینه اونجا چه خبره

میگی نه نیگاه کن !!!

 

سایدا

 

سایدا

 

سایدا

 

سایدا

 

ادامه دارد......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیه
27 شهریور 92 11:02
عزییییییییییزم.... همین شیطونیاشه که بامزش کرده
مامان نگار
27 شهریور 92 12:05
ای جانم بازم از این عکسای خوشگل خوشگل بفرستین کلی حال کردم با دیدن عکسای دخمل خوشگلمون آخرش عسل خانوم فهمید اون پشت چه خبره یا نه؟ منتظر عکسهای بعدی هستیم
مهسا مامان نورا
28 شهریور 92 11:56
ای ناز خاله دلم حال اومد دیدمت تو هم شیطونیت به نورا رفته کپ هم هستینا
سمانه
29 شهریور 92 14:11
سلام عکس های خوبی بود.... خیش برا سایدونه خودمون....
مامانِ عسل
30 شهریور 92 12:08
سلام با وجود این شیطنت ها بازم خوب تونستی همین عکسها را هم بگیرین. ماشاالله خوس سفر هست هااااا
مریم
30 شهریور 92 13:12
ای جونم مثله همیشه دختر نازتون خوشگل وبامزه ست دیگه به ماسرنمیزنینفنکنه قهر کردین با هامون؟؟؟؟؟؟؟
hosna
31 شهریور 92 15:20
الهی من قربووووووووووونت بررررم آجی کوچولوم
ام علي
4 مهر 92 22:07
سلام عزيزم حسابي دلم برا دخترنازم تنگ شد...
عبیر
5 مهر 92 23:16
مامان اپ کن
بهار
7 مهر 92 0:26
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای سایدا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان امیرعلی جیگر
20 مهر 92 9:30
ای جانم چه دختر شیطون و نازی
مامان امیرعلی گلی
20 مهر 92 16:39
عزیزم چه خوشکل شده، ایشالله همیشه شادی و تفریح باشه براتون
ستایش
5 آبان 92 21:49
عزیییییزه دلم
خیییییلی دلم برات تنگه




بهههههههه آجی گلم
ما هم خیلی دلمون تنگیده
واقعا نبودت تو مجتمع به شدت احساس میشه
زهرا
21 آبان 92 18:15
قررررررررررربون دخمل دایی گلم بشم تو این شب ها دعا یادتون نره
یه عاشق
14 آذر 92 23:54
خیلی نازه خداحفظش کنه
mona
17 آذر 92 16:20
عزیزم چه دختر نازی هستی شما با درسا دوست میشی گلم ،عاشق شیطونیات شدم عزیزم مرسی خاله بلــــــه