سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

سایدونه یه دونه

سفر به اهواز و گرفتن مدرک مامانی

1391/12/12 23:29
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی این درو اون در زدن و تلاش زیادی که واسه دفاع از تزم کردم ،بیخیال ....آخ

بالاخره تصمیم گرفتیم با یه تیر دو نشون بزنیم

بریم کارای فارغ التحصیلی مامانی و انجام بدیم و  هم یه  مسافرت کوتاهی داشته باشیم.

سفرمون هر چند کوتاه بود ولی خیلی خوش گذشت

 دانشگاه که بودیم هر کسی سایدا رو میدید کلیییییییی واسش ذوق ذوق می کرد ،

چند نفری هم میگفتن خوش بحالش از همین حالا اومده دانشگاهعینک

حکایت آوازهای سایدا خانوم در دانشگاه:

منو سایدا منتظر بابایی روی یکی از نیمکت های دانشگاه نشسته بودیم و سایدا خانوم با اون صدای خوشگلش شروع به آواز خوندن کرده بود، دست بر قضا ما دم در یکی از کلاسا نشستیم، بعد از اتمام کلاس ،استاد که یکی از اون اساتید اخمو و جدی بود با کلی دبدبه و کبکبه به سمت ما اومدو به من گفت

خانوم به نظر من این دخترتو بفرست کلاس موسیقی حتما موفق میشه !

قربونش برم منننننننن با اون صداشقلب

 

اینم عکسای دوردونه تو دانشگاه :

 

سایدا رفته دانشگاه

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی
12 اسفند 91 17:52
وای عروسک کچولوت چقدرماه شده دلم براش تنگ ترشدازراه دور






مرسی خاله،منم دوس دارم زود زود علی کوچولو رو ببینم
ستایش
12 اسفند 91 22:28
پس سایدا خانوم هم حنجره طلایی اند
اینو دیگه مطمئنم از ما به ارث برده باور کن...
ببین اصـآ یه کاری کن بیا بفرستش آکادمی تست بده


محمدرضا
12 اسفند 91 23:48
حتما کلاس پیانو بفرستش



مرسی
حامد
15 اسفند 91 1:57
سایدوووونه جونم فداتشم عزیزم بووووووووووووووس
حسنا
15 اسفند 91 11:39
قربون دختر دایی گلم برم من. هناسم از راخ دور میبوسمتت

فدای دایی و زن دایی نازنینمم

دلم کلـــــــــــــــی واستون تنگ شده


مرسی حسنای عزیز, ما هم دلمون برات تنگیده.
ببخش که دیر جواب دادم.ساید نمی ذاره دیگه !
سورنا
16 اسفند 91 13:13
ماشالا
چقد نازه این سایدا کوچولو
خدا حفظش کنه



مرسی،بازم به وبلاگ سایدا بیاین خوشحال میشیم.
یکی از طرفدار های سایدا پرستش
26 اسفند 91 13:31
سایدا گوگولی بی نهایت دوست دارم طوری که هتی فکرشم نمی کنی میمیرم برات قشنگم بووووووووووووووووووووووووووووووس


قربون پریماه بشم منننننننن