سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

سایدونه یه دونه

تولد دخترم سایدا

1392/5/10 14:58
نویسنده : مامان
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم

امروز  یکساله شدی

 عروسک قشنگم تولد یک سالگیت مبارک

                

 مامانی ما نتونستیم واست جشن بگیریم چون تولدت مقارن با شب احیاست

ولی منو بابایی یه تصمیم خوب گرفتیم اونم  فعلا سکرت بمونه تا بعد! چشمک

البته گفته باشم:

حالا همچین خشک و خالی هم نیس کادوای دوردونه که مامان و بابا واسش گرفتن

یه بلوز و شلوار خوشگل یه عروسک باب اسفنجی ناناز و یه پلاک و زنجیر شیک قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آبجی حنانه
7 مرداد 92 17:41
سلام تولدت مبارک عسلم با افتخار لینک شدید
عبیر
7 مرداد 92 18:11
تولدت مبارک خوشگل خانوم 1000 ساله شی
كبري مامان آنيتا عسل مامان وبابا
7 مرداد 92 22:17
سلام دوست عزيز فقط براي عرض تبريك تولد سايدا خانم سري به وبلاگتون زدم تولد دختر گلت مبارك الهي به حق اين شب هاي قدر عاقبت بخير شه براي دختر منم دعا كنيد هميشه سالم و صالح باشه كادوي من براي سايدا خانم يه بوس كوچولو به وبلاگ ما هم بيايد خوشحال ميشيم
مامان مرضیه
7 مرداد 92 22:44
عزیز دل خاله تولدت مبارک
خاله فریبا
8 مرداد 92 18:26
تولدت مبارک عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com
مامان نگار
9 مرداد 92 9:29
تولدت مبارک باشه عزیزم ما منتظر عکسای جدیدیم
داداش سروش
9 مرداد 92 11:19
سایدای عزیز، دختر عموی گلم! به اندازه‌ی تمام خوبی‌ها دوست دارم؛ آرزو دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آن کس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. تولـــــــــدت مبارکـــــــــــــــــــــــ
مهسا مامان نورا
9 مرداد 92 17:26
الهی فدات شم خاله تولدت مبارک . مبارک مبارک تولدت مبارک نازم الهی 100ساله بشی ننه جان پیر شی الهی خوشکمل من
مامان شاران
12 مرداد 92 9:28
مرسی که به وب ما سرزدید تولدت مبارک عزیزم انشالله همیشه سلامت باشی
مامان علی مرتضی
13 مرداد 92 0:46
سلااااااااااام عزیزم تولذت مبارک انشالله هزار سال عمر باعزت داشتهباشی عزیز دلم
مامان عسل
13 مرداد 92 10:37
مبارك باشه عزیزم انشاالله بزرک میشی باعث افتخار پدر و مادرت کادوهات مبارک باشه توی شادیها استفاده کنی
مهلا
14 مرداد 92 6:36
سلام مامانی سارا...
خوبی؟؟؟
دخترمون خوبه؟؟؟
وای خدای من؟؟؟
میگم من چرا اینقد خونم با سایدا به جوش میاد...
نگو خانومم مردادیه...
ای الهیییی...
خیلی قربونش برم...
با این خون شیرینش...
مثل خودم...
چیه خوب؟؟؟
ماا مردادی ها اینجور اعتماد به سقفی داریم...
ببخشید مامانی دیر اومدم تبریک بگم...
از طرف من همین حالا یهه مممماچ محکم بکن و تولدش رو تبریک بگو...
مبارکش باشه...
انشاالله که عاقبت به خیر باشه...
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشه...
انشاالله که سایه مامانی و بابایی همیییشه رو سر سایدا خانم باشه...



سلام مهلای عزیزم
ممنون از اینکه همیشه به وبلاگ دختری میای
و کلی خوشحالمون میکنی
مستانه وحدیث
16 مرداد 92 22:44
هر انسان،لبخندی از خداست
و سایدا جونم،تو زیباترین لبخند خدایی
تولدت مبارک باشه کوچولوی دوست داشتنی.مامانی ببخشید دیر شد


بهههههههههههه از این ورااااااااا