سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سایدونه یه دونه

شب قدر

1392/5/5 16:42
نویسنده : مامان
320 بازدید
اشتراک گذاری

 

این  و یه جایی خوندم و از خوندنش گر گرفتم:

زلیخا به جان یوسفت 

به خدا چه گفتی که این گونه پا در میانی کرد؟

****************

 با خودم گفتم اوس کریم ؟؟! هیچی - بزرگیتو شکر ...  

کرمتو شکر که همه ی لحظات زندگیمو مدیون توام

خدایا منو دریاب ، کمکم کن امشب و از دست ندم

و قدر شب قدر و بدونم و ارزون از دستش ندم

التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد جان
5 مرداد 92 17:12
سلام بانو
ماشاء الله دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه
شب قدر التماس دعاپ
من لینکتون کردم


سلام عزیزم
به وبلاگ ما خوش اومدین منم لینکیدمتون
مهسا مامان نورا
5 مرداد 92 17:55
التماس دعا سارا جونم
محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:49
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم.... هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم