سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سایدونه یه دونه

نظرات (7)

مهسا مامان نورا
29 تیر 92 11:24
وای ننه نقلی من
سمیه
29 تیر 92 15:02
عاشق این حرکتشم
خیلیییییییییییی خیلییییییییییییی دوست دارم سایدا جونم... هر لحظه دلم واست تنگ میشه...


مرسی آبجی گلم
fati_k21
30 تیر 92 9:46
عزیزمممممم...خدا حفظش کنه بازم سر بزنید.خوشحال میشم.
هدیه خدا- فریماه
30 تیر 92 22:32
ماشاله چه دختر ناز و ملوسی.سایدا چه اسم نازی. یعنی چی؟
تو قسمت پرسش و پاسخ باهاتون آشنا شدم. دیدم همدردیم منم ارشد شیمی هستم و خانه دار.


مرسی شما لطف دارین
سایدا یعنی سایه مادر (اسم کردی)
ای بابا ارشد شیمی چقد زیادههههههههههه
خوشحال شدم بازم به وبلاگ ما بیاین
مامان تارا
31 تیر 92 18:49
سلام دختر نازی دارین خدا حفظش کنه مرسی به ما سر زدین
مامان علی مرتضی
3 مرداد 92 12:24
خیلی از بچه ها به گشتن کیف علاقه دارن ولی نمیدونم چرا علی مرتضی این طوری نیست.البته خوبه خوب .فکر کنم این حس کنجکاوی بیشتر توی دختراست وپسرا کنجکاویشونو جای دیگه نشون میدن.علی مرتضی توی کابینته،توی لباسشویی،وهمه ی ادویه ها رو هم که تا چشمودور میبینه میریزه زمین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 مرداد 92 17:39
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی