سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سایدونه یه دونه

افتخارم این است که مادرم

1392/4/10 13:55
نویسنده : مامان
650 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفس که می‌کشی، آرام می‌شوم
دلت که می‌گیرد
گریان

آه که می‌کشی، زار می‌زنم؛
لبخند می‌زنی، ذوق می‌کنم ... 

ازابتدا
جزئی از همیم؛
درد می‌کشم
به دنیا می‌آیی ...

کودک هستی، هم‌بازی‌ات هستم؛
مدرسه می‌روی، هم‌کلاسی‌ات؛
بزرگ می‌شوی، دوست بی‌کلک...

و بزرگتر که می‌شوی
غریبه می‌شوم ،،گاهی ...

یادت نرود،
من همانم که هم بازی تو بوده‌ام
همانقدر کودک
همانقدر ساده که هرچه گفته‌ای، باور کرده‌ام
من عوض نشده‌ام ... تو بزرگ شده‌ای ...
و هرچه بزرگتر، دورتر
و هنوز لبخند را بر چهره دارم!

من همانم که هستم
بارها چشم گذاشته‌ام و تو قایم شده‌ای
خودم را به ندیدن زده‌ام، تو برده‌ای 
و لبخند زده‌ام !


حتی وقتی نوبت تو می‌شود 
بگویی دوستت دارم ،

من میگویم ،، دوستت دارم . .

چه بگویی چه نگویی!

همین بس است
من مادرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام(مامان اميرحسين)
10 تیر 92 15:20
سلام عزيزم ممنون بهمون سر زدي دختر نانازي داري خدا حفظش كنه!
سايروز.وبلاگ كودك خلاق فردا
11 تیر 92 15:33
سلام عزيزم.ممنون به وبم سر زدي.با اجازت اين متنو براي دخملم بزارم.خيلي قشنگه


سلام خواهش میکنم بازم این ورا بیاین خوشحال میشیم
زهرا
13 تیر 92 11:06
دلم برا مامانم تنگ شد
چند وقته باهاش که حرف میزنم اصل موضوع رو بهش نمیگم همش فرعیات رو میگم نمیدونم چرا همش میخوام برا خودم راز داشته باشم

مادر محرم رازه
خاله زهره
13 تیر 92 11:07
متن بسیار زیبایی بود
خدا رو شکر که ساید ونه خوب شد همه دلواپس بودیم



مرسی خاله جونی
بهار مامانه برسام
17 تیر 92 19:58
سلام عزيزم ممنون بهمون سر زدي دختر نانازي داري خدا حفظش كنه و خدا رو شکر که حالش خوب شده شاید داره دوباره دندون درمیاره؟ در ضمن متن بسیار زیبایی بود واقعا لذت بردم موفق و پیروز باشی
fandoghebarfi
19 تیر 92 15:08
سلام عزیزم..خوشحال میشم به ما هم سر بزنید..مرسی..
مسیحا
19 تیر 92 19:50
سلام ، با تب تابستون آپم
مامان کوثری
20 تیر 92 11:48
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان دخملی
22 تیر 92 2:37
سلام مرسی به ما سر زدین
مامان پريسا خانوم
29 تیر 92 16:12
عزيزم متن قشنگيه با اجازت تو وبلاگم ميزارم
گفته بودين ارشد شيمي هستين وبيكار. رشته شما هم سخته .شما چجوري با اين مسئله كنار مياين؟ منم ارشد كشاورزيم از دانشگاه تهران چقدر سختي كشيدم و حالا مي بينم همينجور همه دارن براحتي ارشد مي گيرن و با پارتي سر كار ميرن
به هر حال...


راستشو بخواین من اصلا با این موضوع کنار نیومدم ،ولی چه میشه کرد نشستم تو خونه خودمو با دخملی و آشپزی و امثال این کارا سر گرم کردم ولی از شما چه پنهون اکثر اوقات به خاطر این مسئله گریه م میگیره و احساس میکنم .......
بی خیال
من خودمو این طور راضی میکنم شاید حکمت خداست که شرایطم این باشه.موفق باشید دوست من بازم بیاین این ورا خوشحال میشم
مامان سها
6 مرداد 92 4:20
سلام دوست؟