سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سایدونه یه دونه

دوست دارم نفسم

1392/8/4 15:36
نویسنده : مامان
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دخترم الان 4 تا دندون خوشگل و یه دندون نصفه داره

که دیگه میشه گفت حسابی کباب خور شده

قربونش برم

 هرچی که میگذره

علاقه ام به سایدا جونم بیشتر میشه و تحمل ندارم یه لحظه ازم دور باشه

الان دیگ حسابی دلبری میکنه واسه خودش

این یه وجب دخمل ما

دل مامانیشو برده

کلی لوس میکنه خودشو

با این حال خیلی شیطونه

بیشتر اوقات از فرط خستگی حتی نمیتونم بخوابم

ولی همینکه یه لبخند کوچولوی سایماه رو میبینم

یا وقتی مامان گفتناشو میشنوم

کلی انرژی میگیرم

 و خدا رو به خاطر دادن این فرشته ی آسمانی  به من

شکر میکنم

دوست دارم نفسمقلب 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مهسا مامان نورا
4 آبان 92 19:07
چراغ دلت باشه و سایه اتون بالا سرش باشه
مادر فاطمه
4 آبان 92 23:44
مامان عکس بزار دلمون تنگیده


چشم
سمیه
5 آبان 92 12:40

زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و زیبایی

است





خیش ارات

حسنا
6 آبان 92 22:30
خدا رو شکر
دلم براتون کلـــــــــــــــــــــــی تنگ شده


سلام
ما هم دلمون واست تنگیده,زودی بیا پیشمون.بوس
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
7 آبان 92 1:20
سلام عزیزم خوبید
دندونای جدیدت مبارک خوشگلم
مامانی افتخاربدیدتا دخملی رو ببینیم لطفا عکس بذارید


سلام چشم حتما عکسای جدید و میذارم
ممنون که به ما سر زدین
مامان نگار
7 آبان 92 13:47
از طرف من 1000 تا بوس برای سایدا خانوم خوشگل و خوردنی
مامانِ عسل
8 آبان 92 12:29
عزیز دلم با این شیرین زبونیهاش ببوس این پیشی ناز و ملوس را
نازدونه
8 آبان 92 16:17
سلام مامان سايدا خوبي؟ من نازي ام اومدم بگم كه من دوتا خاطره ي قشنگ نوشتم لطفا تشريف بيار به وبلاگ من و اونا رو بخون ممنونم سايدا رو هم به جاي من ببوس منتظر نظراي قشنگت هستم خداحافظ
آرشیدا
8 آبان 92 22:01
سلام عزیزم ماشاله به دخمل نازتون کلی کیف کردیم با بابایی با دیدن عکساش عزیزم دوست داشتید پیش ما هم بیاید
مامان امیر حسن
11 آبان 92 1:13
سلام مامان سایدا ماشالله چه بزرگ شده خانوم شده دخملت انشالله زیر سایتون بزرگ شه
مامانِ عسل
12 آبان 92 11:41
حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟ آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها . . . السلام علیک یا اباعبدالله
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 18:54
ما اپیییییییییییییییم
ام علي
12 آبان 92 19:11
سلام خاله سارا امروز به من وماماني خونه شما خيلي خوش گذشت دوست دارم بازم بيام وباهم بازي كنيم ممنون خاله
سمیه
13 آبان 92 9:24
به به چه قالب خوشگلی
سمانه
14 آبان 92 10:18
samane
14 آبان 92 10:21
به دنبال خدا نگرد... خدا در بیابانهای خالی از انسان نیست ... خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست ... خدا در مسیری که به تنهایی آن را سپری می کنی نیست .... خدا آنجا نیست ... به دنبالش نگرد... خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست... در قلبی است که برای تو می تپد ... خدا آنجاست ... خدا در دستی است که به یاری می گیری ... در قلبی است که شاد می کنی ... در لبخندی است که به لب می نشانی ... خدا در بتکده و مسجد نیست ... این قدر نگرد...
مادر فاطمه
14 آبان 92 13:34
ای بابا اپ کن چه قالب قشنگی
مهسا مامان نورا
14 آبان 92 18:58
قالب جدید مبارک
حسنا
16 آبان 92 10:39
قالب جدید مبارک.
خیلی قشنگه


مرسی عزیزم
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 13:25
خصوصی داری
سمیه
19 آبان 92 10:27
قطره ای هستم که از دریا جدا افتاده ام آن غریبم من که دور از آشنا افتاده ام ناکسان از بسکه بر دور و بر من صف زدند کس نمی داند کجایم یا کجا افتاده ام ای عمو جان گر تو می خواهی که پیدایم کنی آنقدر گویم به زیر دست و پا افتاده ام بسکه آمد تیر و بر سر تا به پایم بوسه زد یاد بابایم امام مجتبی افتاده ام گرچه بابا تیر باران شد ولی تابوت داشت من که تابوتی ندارم بر ملا افتاده ام ای عمو این آخرین بار است می گویم عمو بسکه من کردم صدایت از صدا افتاده ام یا حضرت قاسم بن حسن مجتبی(ع) التماس دعا
مامانِ عسل
20 آبان 92 14:43
روی دستش، پسرش رفت، ولی قولش نه! نیزه ها تا جگرش رفت، ولی قولش نه! این چه خورشیدِ غریبی ست که با حالِ نزار، پای نعشِ قمرش رفت، ولی قولش نه! باغبانی ست عجب! آن که در آن دشتِ بلا، به خزانی ثمرش رفت ، ولی قولش نه! شیر مردی که در آن واقعه هفتاد و دو بار، دستِ غم بر کمرش رفت، ولی قولش نه! جان من برخیِ " آن مرد " که در شط فرات، تیر در چشمِ ترش رفت، ولی قولش نه! هر طرف می نگری نامِ حسین است و حسین، ای دمش گرم!! سرش رفت، ولی قولش نه!
ام علي
22 آبان 92 19:25
سلام عزيزم عزادارياقبول باشه...تنبل خانوم آپ كن ديگه
مهسا مامان نورا
30 آبان 92 19:07
کجایین بابا شمااااااااااااااااااا؟
مامان محمد مهدی
10 آذر 92 19:52
سلام خانمی شرمنده من پیغامت را الآن دیدم شما به آدرس تایپیک بیا حتما می تونی یاد بگیری موفق باشیhttp://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=645298&PageNumber=6
منصوره
11 آذر 92 8:40
سلام عزیزم با لینک موافقی؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم حتما
مامان بردیا
13 آذر 92 15:25
مامانگولو
20 آذر 92 7:57
چلا کامنتای من نیس... چرا کامنتای من نمیاااد
لیلا
28 آذر 92 7:20
سلام ساراجونم چقدر ماشالا دخملت نازه سلام لیلا جون ممنون که به وبلاگ سایماه اومدی