سایداسایدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

سایدونه یه دونه

از شیر گرفتن سایدا

1393/3/27 13:33
نویسنده : مامان
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره سایدا جونم و از شیر گرفتم

وای نمیدونین چقدر واسم سخت بود

خیلی گریه کردم

سایدا که بهونه میگرفت 

منم باهاش گریه میکردم

قربونش برم

اول میخواستم تا پایان 2 سال بهش شیر بدم 

ولی دیدم خیلی کم اشتها شده و خوب غذا نمی خوره فقط شیر میخورد 

و دلیل دیگه اش هم این بود که ماه رمضان نزدیکه 

خلاصه سایدا جون ما هم دیگه شیر نمیخوره

دوست دارم وجودممحبت

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

فاطمه مامان باران
28 خرداد 93 3:41
سلام عزیزم ممنونم به وب ما سر زدین دخترتون خیییییییییییییییلی نازه خدا حفظش کنه عزیزم اگه با تبادل لینک موافق بودین به من خبر بدین خوشحال میشمهزار تا بوس واسه دخملی خوشگل
فاطمه مامان باران
28 خرداد 93 18:19
عزیزم منم لینکتون کردم
ننه علي
31 خرداد 93 6:12
سلام عزيزم ان شاالله كه خيره ومبارك ديگه دخترمون بزرگ شده سلام ممنون آره دیگه خانوم شده
مامان عالمه
1 تیر 93 21:21
مبارکه عزیزم منم امیرحسین رو از شیر گرفتم پیش ما هم بیا رمز هم بده ممنون شما هم مبارک باشه
ننه علي
2 تیر 93 0:00
هنگامیكه كودك را از شیر گرفت خدا می فرمایبد: ای زن همه گناهان گذشته تو را بخشیدم٬اعمالت را از نو شروع كن٬خداوند تورا رحمت كند. پيامبر(ص) ميبينم كه رمز دار شدي ای خواهر التماس دعا
hosna
2 تیر 93 12:25
,مبارک باشه عزیزم مرسی عزیزم
پرستش
4 تیر 93 15:59
واییی قررررررربون سایدا جووووون برم من دیگه عادت مى کنه عزیزمی